11 december 2010

8-12-2010

8. december

Titel: Frøprinsessen
Forfatter: E. D. Baker (Elizabeth Dawson Baker)
Handling: Prinsesse Emaralda, er som titlen siger prinsesse. Hun er dog ikke den mest perfekte prinsesse, fordi hun lydder som et skrydende æsel når hun griner, hun falder hele tiden over sine egne fødder og så gider hun ikke giftes med hendes ”forlovede”, Prins Jorge. Da hun en dag bliver lokket til at kysse en frø, ser det hele lige pludselig helt anderledes ud, for under kysset blev hun forvandlet til en frø.
Rating:***** (3 stjerner)
Fordi: Den er lidt for let for mig, jeg skulle have satset på noget lidt svære. Men jeg har grinet en del mens jeg læste den, for der er en masse sjove passager og personer i bogen. Mere er der egentlig ikke at sige om den. Hvis I gerne vil læse noget nemt og sjovt så er dette den rette bog.
Slutning: Jeg gider altså ikke at gentage mig selv men det er jeg nød til, fordi den slutter tilpas åbent så man kan forestille sig hvad der så sker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar