28 marts 2011

Emma 3

Jeg er meget, meget glad for alle de kommentare jeg får med ros til 'Bloggen ;-) Jeg bliver ekstra glad når der er nogen der tilføjes til mit følge, tak til jer. Det gør mig så glad. Så dette indlæg bliver dedikeret til jer nye læsere og mit faste følge ;-) Tak!

Titel: Emma 3
Fofatter/Tegner: Kaoru Mori
Handling: Emma er rejst fra London og er nu blevet ansat hos en ny familie, familien Mölders. Familien bor et stykke uden for London. I London er William Jones begyndt at gå mere med til baller og ligende. Det vækker stor glæde hos Williams far og resten af familien.
Rating: ***** (5 stjerner)
Fordi: Vente, vente, vente... Hvornår finder Emma og William ud af at de er skabt for hinanden? Jeg kunne godt tænke mig at de snart fandt ud af det, men Emma skal måske også lige have tid til at hele såret efter Kelly Stowners, Emmas tidligere frue, død. Men når alt det er sagt, så er det en super sød historie. Mori er god til at tegne, selvom de er ret udeltaljeret er de ret flotte. Og så er der jo eftermangaen, ha ha, den er sjov og også ret syret. I den får man nogle ekstra facts om Emma-serien.

Tak

- Bloggeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar