12 april 2011

Emma 4

Titel: Emma 4
Forfatter/ tegner: Kaoru Mori
Handling: Emma er taget med sin frue og herre til London. Emma ville egentlig helst blive hjemme, men man kan jo ikke sig sit herskab imod. i London møder Dorothea Mölders hendes gode og specielle veninde, Fru Trollope. Emma bliver bedt om at tage med Fru Trollope til et bal, som selskabsdame. Det bliver en aften Emma sent vil glemme, mere siger jeg ikke
Rating: ***** (5 stjerner)
Fordi: Lad mig starte med at lægge nogle ord for selve mangaen, før jeg begynder at plapre om eftermangaen, som jeg sandsynligvis gør om lidt.
   Altså, MEGET bedre end 3'eren, selvom man først hører om Emma halvejs inde i bogen. Jeg har virkelig ondt af Colin, Jones' lillebror, for ingen vil se hans tegning. Når de så endelig vil se den  er der ingen der kan se hvad den forestiller. Mori er rigtig god til at lave nogle gode og forskellige karakterer, så mangaen ikke bliver kedelig, super godt!
   Og så sal jeg plapre om eftermangaen, som igen er mega sjov og syret. På et af billederne viser hun hvordan hendes hjerne er indrettet, min minder faktisk lidt om den.
Alt i alt er den en rigtig god manga. En anden god ting er, at hvis man ikke har læst manga før, er denne rigtig god, da den er ret let at læse.

- Bloggeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar