26 maj 2011

Løvindens Datter: Kobberøernes oprør

ADVARSEL: Dette er en 3'er af serien, læser du videre er det på eget ansvar!

Titel: Kobberøernes Oprør
Forfatter: Tamora Pierce
Handling: Hertuginden og hendes ørn og steddøtre er tilbage i Rajmuat efter en lan vinter i Tanair. Dagen efter deres ankomst skal de op til regentparret og den 4-årige kong Dunevon. til en slags audiens. Efter 2 dødsfald i kongerækken, uhyggeligt tæt på hinanden, er prinsesse Imajane og prins Rubinyan nu regenter på Kobberøerne.
Rating: ***** (4 stjerner)
Fordi: Den er rigtig godt skrevet, men jeg føler ikke rigtig at der sker noget særligt i den, egentlig føler jeg bare at det er lidt tidsspilde at læse den, desværre. Men når det nu er sagt, super godt skrevet, igen. Selvom jeg sad med den der fornemmelse efter jeg var færdig var der fakisk nogle ret relevante ting i, fx; hvem Topabav er og man møder ansatte på slottet. Alt det er egentlig temlig interessant. Jeg ved godt, at jeg modsiger mig selv, men det er sådan jeg har det. Vær søde at bære over med mig

- Bloggeren

P.S. Tillykke til Kronsprins Frederik og jer andre der har fødselsdag ;-) FAndt ud af at det var derfor der bliver flaget på busserne i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar