12 august 2013

Konkurrence!!!

I forbindelse med alt det nye der sker her på bloggen, tænkte jeg at vi skal prøve noget mere nyt. Og noget der især er meget passende til bloggens nye navn, HappenStance (eng. lykketræf).

Min første konkurrence!

Takket være Politikens Forlag har I mulighed for at vinde et bind fra Lying Game, en serie som jeg også er i gang med at anmelde for samme forlag. Serien findes også i tv'et, ligesom Pretty Little Liars, der er af den samme forfatter.


For at deltage i konkurrence skal I bare nævne en anden bog(serie), som også findes som tv-serie i en kommentar herunder, det skal dog være en en bog(serie), som jeg ikke allerede har anmeldt. Og for lige at tilføje en lille ekstra ting; de to serier jeg har nævnt i dette indlæg gælder heller ikke.

Der bliver trukket lod mellem deltagerne og vinderen bliver offentliggjort her på HappenStance d. 12. september. Derfor er sidste tilmeldingsfrist d. 11. september kl. 23.59.
May the odds be ever in your favor!

- Anna

4 kommentarer:

  1. Sikke en fed konkurrence :)
    Der er så mange bog-serier der er blevet lavet om til tv-serier, men hvis jeg skulle vælge en serie, som også findes som tv-serie ville jeg vælge Games of Thrones.
    Bøgerne er rimlig tykke, men skrevet i et rimlig voldsomt sprog og tv-serien ligner bøger rigtigt meget.

    SvarSlet
  2. Fed konkurrence :-D

    Jeg vil gerne nævne true blood :-) den første sæson fuægte første bog ret meget mem derefter afviger de to ret meget fra hinanden

    SvarSlet
  3. Jeg vil nævne The Vampire Diaries :-)

    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller Dexter! Jeg har hørt en hel del godt om især tv-serien, men også bog serien

      Slet