13 november 2013

Weekenden der stod i bøgernes tegn #2


Alle de bøger jeg fik erhvervet mig i løbet af weekenden,
dog foruden de tre der yderst til venstre, som jeg havde med
hjemmefra for at få forfatterne til at signere dem 

Som I jo ved, var jeg på bogforum (hurra for gentagelser!) og nød programmet i fulde drag. Men det hele var jo ikke kun at lytte til forfattere, der fortalte om deres liv som forfatter eller deres tanker bag deres nyudgivne bog. Nææ nej, for mig var det jo en ren bogfest. Jeg havde lagt en del penge til side for at have noget at købe for, og det fandt jeg hurtigt ud af at det var en super god ide. For jeg kom hjem med en masse lækre bøger.


Ooog dem jeg fik forfatterne til at signere i

De bøger jeg er allergladest for at få med hjem er de signerede, for de fleste er signeret af mine yndlingsforfattere fra DK, og det gør mig rigtig glad at åbne bogen og se de få ord de har skrevet til mig på en af de første sider.


Øverst fra venstre: Lene Kaaberbøl, Josefine Ottesen og
Helle Ryding. Nederst fra højre: Kenneth Bøgh Andersen,
Kenneth Bøgh Andersen og Anders Morgenthaler 

Når jeg tænker over hvor glad (og ophidset), jeg bliver over den slags så er det faktisk lidt pinligt for de er jo bare helt almindelige mennesker, der har en gave for at skrive... Eller hvad synes I?? Men jeg er nu alligevel rigtig glad for at jeg fik bl.a. Lene Kaaberbøl og Josefine Ottesens signeringer, for især disse to kvinder har betydet utroligt meget for min læsning, da jeg var yngre.

- Anna

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med den som Anders Morgenthaler har lavet :P Har du planer om at besøg det til næste år?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha - Weirdo beavers er de bedste, jeg bad ham også om at tegne den da han spurgte mig :P Og for at svare dig på dit spørgsmål, jo det har jeg i hvert fald. Det var jo fedt den her gang, så hvorfor ikke gentage min succes :D

      Slet
  2. Ååååh bøger. <3 Elsker nye bøger. Mine ligger også pænt herhjemme, og har gjort det siden Bogforum. De er endnu ikke kommet på plads. :P

    Det var i øvrigt rigtig hyggeligt at støde på dig derinde. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde, som du kan se inspirerede du mig til at købe en bog, og nu glæder jeg mig helt vildt til at sætte mig til at læse den, du ved det der med at få ny bøger med hjem :D

      Slet