14 december 2013

Decemberlegen #14: En film du næsten lige har set

Jeg sætter mig faktisk sjældent ned og ser en film, det føles bare ikke som en naturlig ting at gøre. Men noget, der i den grad føles naturligt, er; Doctor Who (den havde i ikke lige set komme vel?? Haha) og Sherlock. Og jeg er simpelthen så heldig at begge serier kommer med nye afsnit i juleferien, for Sherlocks vedkommende er det 3. sæson, der har premiere. Og Doctor Who giver slip på Matt Smith, og der gives plads til en ny Doctor; Peter Capaldi...sob... Jeg glæder mig så helt utroligt meget, men mit indre er en blanding af en lyst til at danse rundt og kravle ind i et hjørne og græde - the life in a fandom.
Så hyg jer sammen med mig og (gen)se trailerne til mine to ultimativt yndlingsserier.
- Anna




4 kommentarer:

  1. Min fætter er også total Dr. Who besat. Haha. Da jeg var derovre, købte vi en telefonboks til ham, med småkager i. Så siger den lyde og alt muligt fra serien. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. OMG!!! JEG ER SÅ MISUNDELIG LIGE NU!!!!! (ja, jeg er også rimmelig besat!)

      Slet
  2. Jeg glæder mig også HELT vildt til Doctor Who og Sherlock! Kan slet ikke vente! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel, to gange Moffat-serie på en ferie. Det kan jo faktisk ikke blive bedre :D

      Slet