23 december 2013

Decemberlegen #24: Juleaften

Så er det i dag? Juleaften og alt det der hører sig til. Jo tættere datoen kom på denne dagen, jo mere opdagede jeg hvor meget jeg har glædet mig til i aften. Og faktisk tyvstartede jeg lidt i lørdags sammen med mine super skønne venner. Hehe. Den første af mine tre juleaftensdag i år. Jep, I hørte rigtigt; tre styks.


Den første var, som sagt, med mine venner i lørdags. Vi valgte at lave det lidt som Secret Santa i The Perks of Being a Wallflower - du kender måske scenen fra bogen eller filmen?? Vi er en stor vennegruppe på omkring 15 mennesker og det er jo næsten uoverskueligt at sørge for gaver til så mange.


I morgen er det min næste juleaften og denne gang er det med min mors side af familien. Og før I spørger, nej, Mor og Far er ikke skilt, jeg er bare så heldig, at de to sider af min familie har forskellige slags traditioner. I hvert fald hvad datoen gælder. Det er helt utroligt lækkert for så får jeg set hele min familie i løbet af julen. Weeee! Glædelig jul til alle, juleknus og kærlighed!
- Anna



2 kommentarer: