28 december 2013

Decemberlegen #28: Fremtidsplaner - hvor er du om 1 år?

Som gymnasieelev er et af de spørgsmål jeg får mest; "Nå, hvad skal du så bagefter?" Og som alle der har oplevet at få det spørgsmål på et tidspunkt, så stivner jeg fuldstændig som et dådyr fanget i bilens lyskegler. For jeg ved da slet ikke hvor jeg er på vej hen, jeg ved bare at jeg er i konstant bevægelse og hver eneste dag er det mod noget nyt. Så derfor har jeg valgt at lave denne dags emne lidt om, så i stedet for at skrive om min fremtid, vil jeg kigge tilbage på et år fyldt med bøger i selskab med en book survey fra The Perpetual Page Turner.


Tak for et godt år!
- Anna

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak :) Det er min første rigtig sammenklippede video, så det har været utroligt grænseoverskridende at lægge den ud i et offentligt forum og lade alle dømme den. Så jeg sætter stor pris på både ris og ros - for jeg vil gerne gøre det endnu bedre hvis jeg vælger at lægge mere af sådan noget ud :D

      Slet