31 december 2013

Decemberlegen #31: Nytårsstemning




For mig er der intet mere nytårsagtig, end når der tændes for DR og hele Danmark samles for at se uret på rådhustårnet og tælle ned for at byde det nye år velkommen. Det er i det øjeblik, man næsten kan se det nye år komme rullende imod sig. 
I øjeblikkene inden minutviseren rammer tolv holder hele alle vejret, mens de helt musestille håber på at det nye år skal blive det bedste, de nogensinde vil se, for dette år har været fyldt med oplevelser - nogle har været gode, andre kunne man have været foruden. Nogen man holder af er forsvundet og kommer aldrig tilbage, men selv i sorgen skal man ikke glemme de nye, man har fået ind i sit liv, dem man kan lære endnu bedre at kende i det nye år.
Jeg har selv mistet i år, og det gør mig ulykkelig, men jeg ved, at jeg har fået så meget mere. Jeg har mødt så mange nye menneske, folk som jeg er stolt af at kunne kalde nogle af de dejligste, bedste og skønneste venner jeg nogensinde har haft. Venner, jeg holder mere af jer, end I lige går og tror!
Meget gammelt er også fuldt med, ting, venner, familie og katten i mit hjem, bliv hos mig så længe I kan. Jeg ved, jeg er heldig at have jer, og jeg vil holde fast i dette held med næb og kløer, for det er jer får mig igennem alle de nye år.
Jeg ønsker jer alle, både jer jeg kender, jer, jeg er begyndt at kende, og jer, som jeg kommer til at lære at kende, et rigtig, rigtig godt nyt år fyldt med held og andet godt.
- Anna

2 kommentarer: