19 januar 2014

En skønskøn weekend

Denne weekend har jeg haft hele huset for mig selv, og hvad er så det første man gør? Ja, nemlig, man forlader det så tidligt så muligt og dernæst kommer man først hjem sent søndag eftermiddag - det eneste rigtige! Haha! Not to worry though, for jeg har haft det skønt.
Jeg har været til en dejlig filmaften, med nogle af de sødeste venner jeg har. Jeg kan nu stolt blære mig med at jeg har set Løvernes Konge og Tarzan (to film, som alle normale mennesker så da de var små...), og jeg er nu begyndt at forstå, hvorfor alle siger at de klassiske disney film er gode. Personligt har jeg ikke set mange af dem, maks 15 stykker, men jo flere jeg ser jo mere lyst får jeg til at se dem alle. Og det kommer jeg nok til med den venneflok jeg har, for nogen af dem har allerede erklæret at vi skal have et marathon. Og det er fedt at sidde der i sofaen sammen med nogle skønne mennesker og se nogle film jeg aldrig har set før, også selvom folk var virkelig slemme til at spoile i går! (Ikke at jeg bebrejder nogen, nejnej...)

I dag tog jeg så sammen med en veninde ud til en fotograf for at være support mens hun skulle fotograferes (meget mærkeligt, taget i betragtning af at det var en fotograf vi skulle mødes med). Det var sjovt at se hende bag et kamera. 
Fotografen spurgte også mig om jeg ville prøve, og den slags kan jo ikke skade, vel? Jeg har prøvet at stå bag et kamera et par gange før, i to forskellige situationer: Da jeg var omkring 8 år og skulle være med en artikel med juleopskrifter i et boligmagasin og så igen da jeg var 14 og var med i en tv-reklame for et teleselskab. Begge gange var ret sjove og jeg fik prøvet at komme lidt ud af min ellers så rare comfort zone og det ville jeg prøve igen i dag. At jeg så samtidig kunne være sammen med min søde veninde, gjorde det bare lidt sjovere, selvom jeg må indrømme at det var ret grænseoverskridende at stå foran to andre mennesker på den måde.

De to dage har bare fløjet afsted, fuld fart fremad osv og ih hvor er de blevet nydt, så nu kan jeg lægge mig i min seng og falde i søvn med et smil. Godnat og sov godt!
- Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar