18 februar 2014

Top 10 tirsdag - hvorfor jeg elsker at være en læser/bog blogger

Top 10 tuesday (dansk: top 10 tirsdag) er et begreb far bloggen The Broke and the Bookish, hver uge udkommer der et nyt emne og denne uges emne er hvorfor jeg elsker at være en læser/bog blogger.

1. Jeg elsker at læse fordi jeg kan tage på eventyr hele tiden uden overhovedet at forlade min seng

2. Jeg elsker at læse fordi jeg kan lære mere om mennesket og dets måde at tænke på

3. Jeg elsker at læse fordi mit sprog udvides til højre, venstre og hele vejen rundt

4. Jeg elsker at læse fordi jeg hver eneste gang jeg får nye bøger fyldes min næse af den helt særlige duft, der kendetegner ulæste sider

5. Jeg elsker at læse fordi jeg kan få lov til at opleve steder og miljøer som jeg ellers aldrig nogensinde vil opleve

6. Jeg elsker at læse fordi jeg har mulighed for at opleve magi, noget en ikke-læser aldrig vil kunne - i hvert fald ikke på samme måde

7. Jeg elsker at læse fordi jeg kan kalde mig selv 'book lion'

8. Jeg elsker at læse fordi jeg har proppede hylder med bøger, der bare venter på at blive læst

9. Jeg elsker at være bogblogger fordi jeg har mulighed for at dele min holdning om diverse boglige emner med andre

10. Jeg elsker at være bogblogger fordi jeg har mulighed for at tale og mødes med andre der har samme interesse

- Anna

2 kommentarer:

  1. <3 Er enig med hvert eneste punkt på listen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg var helt vild med ugens emne, for det er jo bare en stor kærlighedserklæring til læsere i hele verdenen <3

      Slet