03 august 2014

Berliner Haul

For noget tid siden var jeg i Berlin, igen. Sidste gang havde jeg ikke stor mulighed for at købe bøger, da jeg hverken havde særlig mange penge med (en kæmpe fejl fra min side) eller tid sat af. Mine veninder er ganske vist interesseret i bøger og vi kom da også forbi en, vældig god, boghandel, men jeg var bare ikke rigtig i stemning efter at kigge på bøger. Fordi, så vidt jeg husker, vi havde været rundt i byen hele dagen og mit hoved kunne ikke kapere mere. Forudseende som jeg jo er så sørgede jeg for at huske navnet så jeg snarligst kunne vende tilbage, hvilket jeg gjorde mindre end et år efter. Og sikke mange skatte jeg dog drog hjem med:

Fangirl og Eleanor & Park - begge af Rainbow Rowell


Nineteen Eighty-Four af George Orwell


A Clash of Kings af George R. R. Martin


The Complete Novels and Stories: Sherlock Holmes af Sir Arthur Conan Doyle


Across the Universe af Beth Revis


Love Letters to the Dead af Ava Dellaira


Anna and the French Kiss af Stephanie Perkins


Neverwhere af Neil Gaiman


The Hitchhikers Guide to the Galaxy af Douglas Adams


The Girl who Circumnavigated Fairyland in a Ship of her own Making af Catherynne Valente
//Anna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar