18 august 2014

Sene aftener og skolebøger

Så er første uge i et nyt skoleår allerede forbi. Og jeg har det virkelig mærkeligt med det.

Jeg sidder til langt ud på aftnen og laver diverse overspringshandlinger, fordi jeg endnu ikke har forstået at ferien er slut - den er jo næsten lige startet! Så her har jeg så siddet, kigget træt ind i skærm og nægtet at gå i seng. Skoledagene føles allerede lange og jeg ved jeg burde få mere selvdisciplin. Noget vi alle ved er super svært at få, hvis man altså ikke allerede har det.

Jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan for tiden; at det er svært at forholde sig til studiestart og det at man pludselig skal møde ind på forudbestemte tidspunkter. Jeg synes næsten det værste ved det er at det suger al min energi fra mig og gør det næsten umuligt at holde trit med bloggen og læsningen ved siden af alt det andet jeg har kørende. Jeg har super meget jeg gerne vil vise og fortælle, men tiden er der sjældent til at få realiseret det. Jeg håber lidt at nogen kan nikke genkendende til det jeg fortæller, så jeg ikke er den eneste der har det sådan.

Men jeg ved allerede at det bliver bedre. Og derfor vælger jeg at sættte noget god musik på og danse det væk, når et bliver alt for mørkt udenfor og klokken går fra midnat til de små timer. Her er en lille sang til jer der oplever det samme:


Knus og solskinsstråler
//Anna

2 kommentarer:

  1. Om jeg kender det - dog på en lidt anden måde! :) Jeg er lige begyndt i praktik, og jeg er simpelthen så rundtosset af at skulle vænne mig til faste mødetider og sådan. Det skal man lige vænne sig til; men det er altså også rart med en fast dagsrytme igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg også, på en måde -selvom kroppen har en vidunderlig evne til hurtigt at vænne sig til at være vågen til langt ud på natten og sove hele dagen.
      Og hey, nu er jeg lidt nysgerrig - hvad er det for noget praktik du er i gang med?? :)

      Slet