23 september 2014

Top 10 tirsdag - efterårets tbr

Top Ten Tuesday (dansk: top 10 tirsdag) er et begreb fra bloggen The Broke and the Bookish, hver uge udkommer der et nyt emne og denne uges emne er ti bøger på efterårets to-be-read-liste.

1. Ketchup Clouds af Annabel Pitcher

2. Neverwhere af Neil Gaiman

3. Lola and the boy next door af Stephanie Perkins

4. The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

5. Perfume af Patrick Süskind

6. Room af Emma Donoghue

7. Stolthed og Fordom af Jane Austen

8. Ruby Red af Kerstin Gier

9. Det Lille Hus i den Store Skov af Laura Ingalls Wilder (nostalgisk genlæsning)

10. Det Sidste Slag af C. S. Lewis (rar genlæsning)

Jeg glæder mig allerede helt vildt til at komme i gang med denne liste! Jeg ser især frem til Neverwhere og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Det bliver virkelig fedt!

//Anna

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne bøger, du kan glæde dig til både Austen og Gaiman. Jeg skal også selv læse perfume - jeg er meget spændt på den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har allerede læsten bog af Neil Gaiman (Nobody) og Stolthed og Fordom - så jeg kan kun give dig ret ^_^

      Slet