04 marts 2015

So many books so few days

Februar har helt bestemt været en bogfyldt måned - både hvad angår læsningen og købetrangen. Jeg har læst rekordmange bøger, 2-3 mere end en gennemsnitlig måned (hvilket i min målestok er rigtig mange). Grunden er at jeg simpelthen har haft langt mere tid tilovers og langt mere mentalt overskud end normalt, hvilket uden tvivl har været super skønt. Jeg har virkelig elkset at jeg har kunnet putte mig med en bog så oftedet sker nemlig så sjældent for mig.
Og nu til opremsning af de læste bøger:
Arcane af Sever Bronny
Den Første Freak på Månen af Caroline Ørsum
Straight People af Jeffery Self
Wildcard af Sara Ejersbo Frederiksen
90210 af Mel Gilden
90210 - Ingen Hemmeligheder af Mel Gilden


Som nævnt tidligere har jeg også købt en bunke bøger, hvilket på ingen måde var planlagt, men det er den slags vist sjældent, vel? Købene består af to kendte amerikanske forfattere, F. Scott Fitzgerald og George R. R. Martin. Efter sigende nogle lækre historier og I har ingen ide om hvor meget jeg glæder mi til at læse dem!


Hvilke bøger har I læst i februar? Var de værd at læse? Hvad med nyindkøbte bøger, hvad har I købt?

2 kommentarer:

  1. Jeg endte med at læse en hel masse bøger i februar, mange flere end normalt, hvilket nok skyldes at jeg kom ordentlig i gang med Pretty Little Liars. Sådan en bog kan man jo sluge på et par timer, og så er man jo nødt til at læse videre lige med det samme, og bum! Så har man lige læst 7 bøger. :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, når man finder den slags bøger med god spænding er det som om man bare bliver slugt ind - lige meget hvor let eller tungt læst de er ^_^

      Slet