04 maj 2015

April og bøgerne

Hold op hvor er det da lang tid siden jeg sidst har tjekket ind her! Over en måned! Det er jo slet ikke til at fatte hvor hurtigt tiden går når man har travlt med at afslutte gymnasiet. Yes, I hørte rigtigt! Om under 2 månedet får jeg min hue på og skal ud med min klasse på den traditionelle køretur!
Dette har dog betydet at april har været en måned proppet med mange skolerelaterede emner, da måneden indikerer den absolut sidste tid inden karaktergivning og eksamensplaner. Selvom jeg ikke har haft tid til blogging har jegda heldigvis kune finde lidt tid hist og her til en smule læsning, selvom det nu heller ikke er blevet til så meget.

90210 - Vilde Drømme af K. T. Smith
Anthem  af Ayn Rand
Love Hina Omnibus 3 af Ken Akamatsu

Derudover har jeg modtaget et par lækkerier med posten i løbet af april som kan ses herunder. Af en eller anden grund så er samtlige bøger af gullige nuancer - don't ask me why.
Den nederste bog er en bog jeg har set frem til at modtage lige siden den blev offentliggjort. Forfatteren er en af mine helt store idoler, så jeg glæder mig virkelig til at læse hvad hun har at sige og se hvor god hun er til at skrive (for ja, hun har lovet at der ikke har været en ghost writer ind over, som hos visse andre)
De to danske bøger er venligt sendt fra bog-vlog.dk, som en form for velkomst gave til deres site. Jeg har valgt at mit kommende sabbatår bl.a. skal bruges på at forbedre niveauet her på bloggen og dertil vil jeg gerne begynde at benytte mig af flere medier på selve sitet og her bliver bog-vlog.dk en god medspiller.

Sådan ser lykken ud af Jennifer E. Smith
Endgame - Kaldet af James Frey & Nils Johnso-Shelton
All I know now af Carri Hope Fletcher

Hvordan har jeres april set ud? Har I fået læst lidt eller har måneden stået i travlhedens tegn, så læsningen er blevet en umulighed?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar