14 juli 2015

Nye tilkommere

Den seneste måned, og i særdeleshed den seneste uge, har i den grad stået i bogkøbenes tegn - med meget få indvendninger fra mig, hihi. De fleste er faktisk købt til min kindle, fordi min forældre nægter at lade mig tage den fornødne mængde læsestof med i fysisk format, da vi sidste sommerferie havde et mindre problem med overvægt på grund af mine bøger... Her er en e-læser en smuk opfindelse! (Og heldigvis er det da også mor og far der har sørget for en kindle til mig, så jeg alligevel kan have nok bøger)




Derudover er det studentergaver og bøger sendt fra Høst & Søn samt Tellerup (de sidste), hvoraf jeg allrede har læst et par stykker. Spoiler! De var gode og der kommer anmeldelser af dem her på bloggen snarest muligt. 



Hvilke bøger er kommet til jer inden for den seneste tid? Og er der andre bøger I bare drømmer om at få fingrene i? Har I, ligesom jeg, købt nye bøger så i har nok til sommeren og strandturene?

4 kommentarer:

  1. Sikke mange fine bøger du har fået! Jeg er ret (meget) misundelig! :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, tak <3 Jeg glæder mig også virkelig meget til at læse dem!!

      Slet
  2. UHH, læs "Two Boys Kissing" og giv mig en anmeldelse... NUUUU! :D
    David Levithan <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Læste den færdig for to dage siden, anmeldelse kommer snarest!! (Pt. Er alt hvad jeg vil sige: Den var goood!) xx

      Slet