12 august 2015

Fødselsdag og konkurrence!


Woaah! I dag er det 5 år siden jeg oprettede mig på blogspot (den gang med en helt anden titel og som anonym - jeg havde nogle gossip girl-drømme, som jeg ønskede at leve ud...suk. Needless to say, men 14-årige Anna blev ingen real life-gossip girl). Den gang havde jeg ingen ide om hvad jeg lavede og hvilket fokus jeg ønskede at have. Det er noget jeg fortsat går og tumler med, dog ikke i så høj grad som tidligere, for nu ved jeg hvad jeg vil lave. Jeg er bare fortsat lidt usikker på hvordan og det er her jeg giver mig plads til at lege; med blogtitler, indlægstyper og ordvalg. Selvom dette godt kan virke som en ret individuel leg, så er jeg ikke bleg for at tage imod foreslag fra andre. Ikke det mindste.
Derfor vil jeg høre jer hvilke foreslag I har til fremtidige blogindlæg, features (à la bibliopolium, Top Ten Tuesday etc.) eller andet jeg kan lave her på bloggen. Bedste foreslag præmieres med denne bog:


Sådan deltager du:
1. Følg min blog på bloglovin'

2. skriv svaret på twitter og brug #happenstancie5år og @happenstancie så jeg kan finde jer

(3. I kan deltage lige så mange gange I ønsker, så længe I ikke gentager jer selv. Gentagne svar fra samme person vil blive diskvalificeret)

Konkurrencen løber fra nu af og frem til 9/9 kl 23.59 - herefter vil jeg kigge resultaterne igennem og finde min favorit. Vinderen vil blive offentliggjort her. Held og lykke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar