11 september 2015

Booktower | Booktube

6 kommentarer:

  1. Haha, sikke et sjovt projekt :D

    Åh Little Black Classics boxen nederst i højre hjørne af videoen <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du er mere end velkommen til selv at prøve <33

      - Jaeh, jeg kunne ikke få mig selv til at bruge boksen i tårnet, men den SKULLE altså være med. Så den blev statist a la Stan Lee-stil.

      Slet
  2. Uha, det havde jeg aldrig turde gøre med mine bøger, men gætter på at ingen af dem alligevel ikke kom til skabe, så jeg er nok bare lidt pivet :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Spoiler alert! Mit Harry Potter-boksset blev faktisk lit beskadigt. Heldigvis ikke meget og når det står på hylden kan det ikke en gang ses :)

      Slet
  3. Jeg fik jo slet ikke dårlige nerver, hver gang du bevægede dig igennem rummet og tårnet vippede! Hyggelig video, men pyyyha... Stakkels bøger! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahahah, jeg havde også ret ondt af dem. Især fordi dette tårn er det andet jeg byggede på samme dag. Mit kamera droppede mig til fordel for en udueligt batteri, så jeg måtte gøre det igen senere.

      Slet